lil kid here ;)

My photo
Egypt
big kid with small heart..ouchh.!

jiwa.minda.hati. berpadu..! :)

lepas trima call dari abah tadi rse sayu sangat hati...memberontak,nak balik.. huhu, tapi kne sabar kan.. xley dngr suara abah, sedeyy.. xpe lah as long as bley chat n tanye kabar..hurm.. kadang2 kite perlu berada jauh dari orang yang kita sayang sbb time tu kte baru bley rase betapa nikmatnye kite kalau boleh berada bersama,  :) .nasihat dari mak ayah kene dngar..bukan skadar dengar..kene ikut...

 harapan yang sangat tinggi menggunung dari abah n umi  tak akan kakak sia2...

tapi sebenarnye aku xpaham lagi ape yang abah maksudkan dengan " tinggal perangai dulu " ..bagi aku..aku same je..tapi sekarang aku berubah..i mean some improvement. ad peningkatan.. hidup ni kena pndang kedepan bukan kebelakang... tapi jgn pernah lupakan belakang kerana belakang adalah the best teacher untuk kita berjalan.. :)

at this moment aku sedar, aku xley berseorangan.. kne ad org yg motivate hari2..baru kita akan rase kita masih cacat dalam apa yang kita buat setiap hari. jangan rase diri tu dah perfect sangat.. jangan mudah perasan dan jangan rasa kita dah jumpa apa yang kita cari dalam hidup ni. hanya Allah yang tahu sama ada kita jumpa ke belum dan hanya Allah yang dapat tolong kita cari bende tu.one more things pasal suka2...i mean  enjoy boley..tp kene ada limit. study pun ad limit..sampai satu masa hidup kita pun ada limit. :)

 Allah kene dekat dengan hati kita.kalau x kita sesat.i mean lost.. sangat xbest bile lost. xde org nk tolong. kita kene bangun sendiri..susah jgak kan... tapi kalau ad sesuatu yang tolong..ianya xsusah.. Allah akan tolong kita kalau kita tolong Allah, :)

iman .  ada turun naiknya,macam graph,.. time dkt peak tu kejap je.tapi cubelah constantkan...i mean peak tue adalah dimana kite rase kite sangat dekat dengan pencipta kita,kite rse hidup ni sangatlah tenang, dan rse sempurna...itulah nikmatnya iman.. nk dapatkan mmg susah, tapi kalau kite cuba..konpem xsusah pun.. sangat best kalau dapat berada dekat peak tu...cube lah cari..cubelah capai... :)

: sebanarnye ni luahan hati selepas chat ngn abah.tibe2 rse bnde nih n terpikir psal ni.. :
the last, : saya sayang abah dan umi saya..!!

1 comment:

  1. that's true honeybee..
    erti hidup pada memberi...
    but s long s u know what u want in ur life,all problem that comes in life u must overcome it with hati yg tbuka...

    ReplyDelete

ape kes.?