lil kid here ;)

My photo
Egypt
big kid with small heart..ouchh.!

semalam,

semalam.
aku menanges lagi.sh*t ..knape cepat sangat mengalah farhani oi..chill la dear... u kan hebat..no more tears..huhu.
seriously rse down sngat2.tidak tahu punca dan sebab menyebabkan aku memberontak.merasakan diri ini terlalu hina dan kerdil.terasa orang disekeliling memperlekehkan diriku..memendangkan rmai sangat2 makhluk sedara mara ku yang memberi harapan yang sngat tinggi kepadaku membuatkan aku menjadi takot dan berasa serba salah dengan tindakan aku..huhu..
niat dihati xnak bagutahu encik rafiq..tapi apakan daya dia jua yang perasan aku moody.ermm..
aku luah segalanya ..dari hujung rambut sampaii hujung kaki..yang patut dan yang x patut semua keluar... air mata sebaldi adalah perkara biasa..
tapi kali ni encik rafiq lain..dia melayan karenah aku yang memeng xmatured nih dengan sabar nye..dye ceritakan kehidupannya semasa zaman dulu kala..wouhh..sedih.tersentuh..( xperlu diceritakan disini.) biarlah prkara tersebut menjadi kisah kami..banyak sangat nasihat dari beliau yang hati aku dapat menerimanya dengan hati yang terbuka..
dye cakap : jangan cepat give up,jangan mudah mengalah,  *sme je kan??hehe,  perlu terima kritikan dengan rasa yang cool..dan yang paling penting ..lakukan sesuatu kepada diri sendiri dan bukan orang lain...

thank you rafiq.u're the miracle, have the magic spell that can cheer me up..! encik rafiq dah berjaya buat aku senyum pada malam itu..huhu,

then,lpas sekian lme bermotivated kat facebook,kami mencuba pendekatan suara, *gayut kejapp.hehe
tapi lama selepas itu..suara rafiq tidak lagi kedengaran..aku memanggil nya.." rafiqqq...." ,.... tapi tiada sahutan.. aku gelisah..huhu, kerek giler ayat.  encik rafiq rupe2nye dah tido..emm..letih sangat bagi motivasi free agaknye, :) erm..thank you sangat, ni laa Encik Rafiq saya, :)

;) love always,

No comments:

Post a Comment

ape kes.?